Hotline 777 344 136
Online podpora

Ordis Eshop

Proč SOFIX?

  • Nedodáváme program, dodáváme komplexní řešení
    Naše práce nezahrnuje pouze nastavení a instalaci ekonomického software, ale procházíme celou firmu, zmonitorujeme stávající procesy a navrhujeme možnosti úspory práce a času (tzn. vynaložených nákladů). Naše doporučení se týkají i jiných věcí než těch, které přímo souvisí s používání systémů – je to proto, že vycházíme z dlouhodobých zkušeností a perfektně se orientujeme v problematice obchodních firem.
  • Řešení na míruInformační systém Sofix
    Obsahuje velmi široké možnosti nastavení – to je provedeno v rámci implementace naší firmou. Pokud na některý požadavek nestačí možnosti programu, rádi Vám jej doplníme na míru – nikdy neřekneme „To nejde“ jako se stává u jiných, nejen krabicových řešení.
  • Lepší služby zákazníkům
    Zrychlení obchodního procesu, snížení chybovosti, zdokonalení logistiky, unifikace firemních dokumentů – i toto umí informační systém Sofix.
  • Manažerské statistiky
    Detailní statistiky o prodejích, objednávkách, nákupu a dalších operacích, i toto řeší informační systém Sofix. Možnost vyhodnocovat přes položky zboží, skupiny zboží, celé sklady, obchodníky, odběratele. Za vybrané období i po dnech, týdnech, dekádách, měsících, letech… Modul poskytuje managementu firmy informace potřebné k řízení společnosti. Může napovědět např. to, že by se měla přestat vést nějaká skupina výrobků, a nebo v kombinaci s docházkou to, že některý zaměstnanec není ve firmě potřeba, případně že množství jeho odvedené práce neodpovídá požadavkům.
  • Budování značky
    Díky sjednocení grafické linie všech dokumentů a tisků opouštějících firmu.
  • Napojení na databáze firem
    Informační systém Sofix umí rychlé zadávání nových záznamů do číselníku obchodních partnerů prostřednictvím importu z programu Albertina a dalších databází firem.
  • Napojení na účetní SW
    Plné napojení informačního systému SOFIXu na účetnictví s exportem/importem vybraných dat.
  • Víceuživatelský lokální i vzdálený přístup
    V jednom okamžiku může se všemi funkcemi systému pracovat libovolné množství uživatelů současně. Uživatelé informačního systému budou geograficky oddělení (v různých krajích republiky). Každý uživatel bude mít pouze taková opravnění, která mu administrátor přidělí, přičemž nebude záležet na tom, zda se připojí v práci nebo z domova.
  • Oběh dokladů (work-flow)
    Stavy dokladů v kombinaci s úkoly umožňují předávat si doklad v různých fázích jeho životnosti, včetně automaticky generovaných úkolů pro pracovníka, který má s dokladem pracovat v následující fázi. Průběh jednotlivých fází je zaznamenáván, takže je možné zpětně zjistit případné problémy.
  • Doklady z dokladů
    Funkce pro tvorbu dokladů z dokladů velmi zvyšuje efektivitu práce a snižuje chybovost. Možnost detailní definice cest dokladů. Je možné z jednoho dokladu vytvořit více následných a naopak z více výchozích můžete vytvořit jeden následný. Dokonce je možné rozdělit jednu položku na více dokladů.
  • Kalendář a úkoly
    Zobrazení grafického kalendáře, kdy je možné jednotlivým událostem přiřadit jednoho nebo více událostí. Je tak možné např. vidět, kdy má daný člověk čas, nebo naopak, co mám zítra za schůzky. Úkoly umožňují zadávat práci sobě nebo jiným pracovníkům včetně zpětné vazby, v jaké fázi se daný úkol nachází. K úkolům je možné přesně evidovat i strávený čas.
  • Firemní dokumenty
    Nastolení pořádku ve firemních dokumentech. Dokumenty je možné přiřazovat firmám, položkám zboží, dokladům, událostem. Je možné jim přiřazovat uživatelská práva i je přímo ze SOFIXu otevírat a upravovat. Editací vznikne nová verze souboru a stará zůstane archivovaná, takže je možné vrátit se k libovolné dříve uložené verzi.
  • Obrázkové tiskové sestavy
    Profesionálně vypadající tiskové sestavy je možné vytvořit v SOFIXu a buď je vytisknout, a nebo je odeslat zákazníkovi e-mailem např. jako nabídku v PDF nebo jiném formátu.
  • Automatický e-mailing
    Informační systém Sofix myslí i na úspory času a nákladů na tisk a poštovné u faktur, upomínek o splatnosti, nabídek a dalších – lze odeslat přímo ze SOFIXu.
  • Příjemné uživatelské prostředí
    Přehledná okna, propracované vyhledávání a filtrování, barevná schemata, nastavení stop polí (skákání po klávese ENTER) a další.
  • Panel otevřených oken
    Náš informační systém přináší možnost mít otevřeno najednou několik oken SOFIXu a rychle mezi nimi při práci přepínat.
  • Rychlé vytváření dokladů na klávesnici
    Veškeré doklady je možné vytvářet na klávesnici, zcela bez použití myši. Tato vlastnost (obvyklá u DOSových programů, ale ojedinělá ve Windows) přináší maximální rychlost při vytváření veškerých dokladů.

Nezávazná bezplatná prezentace informačního systému

Naši obchodníci za Vámi rádi přijedou, aby vám SOFIX představili. Stačí, když nám zavoláte na 608 207 091 a dohodnete si termín.